Buddyz x)
Friday 16 August 2013, ϟ 0 shout(s)

ASSALAMUALAIKUM


#Throwback

Well , tadi baca Inbox Message aku yang kat Facebook , yang lama lama , then jumpa picture kat atas tuhh . Atotototo , HODOHNYA AKU ! Well , chlidish lagi katakaaannn -.-
Actually picture tu time aku darjah 6 kat sekolah agama . Kat Kelantan takde sekolah agama , so bebudak kat sini takde lha balik sekolah rendah tergesa-gesa nak ke sekolah agama pukul 3.30 ptg . But , dorang ada Fardhu Ain . HAHA , tetiba aku berasa bangga jap xD

Sebenarnya , aku nak masukkan gambar gambar aku time kat SKTP , SMKTP , too bad , aku niyy pemalas nak cari gambar gambar tu semua . Padahal kemudahan dah ada :( Tapi entry kali niyy aku cerita pasal SATP je lhaa .

Kau nampak tak pintu yang ternganga tuh ? Tu kelas aku . But aku tak ingat apa nama kelas tu --'
And pemikiran aku masih kabur soal gambar nih :( Aku tak ingat pun kisah disebalik gambar niy , so tak berapa nak boleh cerita lebih lebih kan ? Hmmm :/ But , maybe gambar ni diambil ketika kami tengah rehat pukul 5 ptg (kalau tak silap) And gambar Anis yang pegang makanan tuu membuktikan yang kami tengah rehat . HAHA .

P/S : Weyy Anis hope kau baca this entry , Haa , aku nak tanya kau , kau ingat lagi ada sorang pakcik tua niyy , lepas sembahyang Asar , dia datang sekolah kita tunggu kat tangga semata-mata nak tunjuk ASET dia je ? HAHA , aku yang memula tengok , tapi kau yang tengok LAMA LAMA kan ? HAHA xx

Kay Bye , sehingga bertemu lagi pada masa akan datang ! Wakaka . Send my regards to Uncle John , okayy ? *tetiba*

Much love ,
Shahira Rusni  

new past